Nisan'la Tatil Keyfi - 27 Aylık


Nisan 3,5 aylıktı ilk tatile gittigimizde. Gittigimiz tum tatiller de guzel gecti cok sukur. Ve tabi her guzel gecen tatil sonrasi bilirkisi teyzeler "Bu yil kolaaaay sen bi de gelecek yil gor.. Cok zorlanacaksin" dediler. Onlar demekten ben de gicik olmaktan yorulmadim. Dediler evet de oyle olmadi iste. Gayet de mis gibi gecti her Nisan'li tatilimiz. (Bu yaz iki gun kadar Nisan'siz tatil yaptik. Onun yeri de ayri. Belirtmeden edemedim. Tipki eski yillardaki gibi sacmasapan yandigim, kitap okuyabildigim hatta bitirebildigim, sarhos olabildigim bir tatildi. Tum ebeveynlere sonuna kadar oneririm. Neyse konumuza donelim..:) )
Hep nefret ettim bavul hazirlamaktan. Cocuk icin bavul hazirlamaktan 750kat nefret ediyorum. 10 gunde ancak hazirlanacakmis gibi ama her seyi her an kullandigim icin son ana kadar bitmiyor. Liste tutkunu oldugum icin, listedeki maddelerin uzerini cizmek bana huzur verdigi icin hemen bir liste arastirdim internetten. Kendime gore de soyle revize ettim :



Deniz kenari kiyafetleri
Aksam kiyafetleri (İlk iki yil daha pijamamsi seyler goturmustum yemek sonrasi, hatta ilk yil yemege giderken uyudugu icin. Bu yil daha gec uyuyor. O yuzden tatil kokoslugunu yasiyor kendileri)
Pijamalar
Corap (Nisan icin bir tutku), ayakkabi, terlik (Crocs), deniz ayakkabisi (Slipstop ve Decathlondan markasini bilmedigim bir ayakkabimsi terlik - Nisan ciplak ayakla durmayi sevmedigi ve kumla ayak temasindan nefret ettigi icin yedekli gittim, iyi oldu baya)
Kalin ust
Mayolar
Sapka, gozluk, gunes kremi
Deniz havlusu, annemin diktigi minik kurulanma havlusu
Simit (swimtrainer-bu yıl kullanmadım suyla daha cok temas etsin diye ama gecen yıl acayip rahat etmiştim sayesinde)
Kolluk (su herkesin kullandigi yesil sari kolluklar konusunda pintilik yaptim gittim mothercareden 7,5TL'ye aldim huzurluyum - bu yıl kollukla kendi basına durup hafif hafif ilerleyebildi)
Kova kurek top (bence cok havalı bi kova seti var kendisinin ama tatil boyunca baska bir cocugun minik kovasıyla oynadı. Sanırım minik oldugu icin daha kolay idare etti)
Bool bool oyuncak ve kitap (cok yer kaplamayan favoriler ve hic gormedigi yeniler)
Sampuan, krem, tarak, tirnak makasi, havlu
Deniz- havuz bezi (Huggies), minik cop torbasi, popo kremi(Desitin)
Bez, islak mendil, emzik, suluk (Cok sukur bu yil biberon yok - yikamaktan nefret ederdim)
Toka
Ates olcer (Evrene yanlis mesaj vermemek icin ilac almadim yanima)
İlk iki yil almistim ama bu yil nevresim vs de almadim

Evet bu listeyle Nisan'in esyalari bizimkilerden cok yer kapliyor tabii ama hepsi ise yaradigi icin yapacak bir sey yok.
Tatile gelince kendisi de tatil moduna gectigi icin her ne kadar kitap bitiremeyip bronzlukta eda taspinarla yarisamasam da tatilleri seviyorum. Nisan suyu cok sevdigi icin hem eglenceli oluyor hem de cok yoruluyor :) "Kumla oynayalim mi anne?", "Kitap okumak ister misin anne?"  , "Aaaa aklima bi fikir geldi! Havusa girelim mi anne?" (denizi havuz saniyo:) ) sorulariyla sempatik gunler geciriyoruz. Bizi begenmeyip "anne biz arkadaslarla gidicez ya" diyene kadarki tum tatillerimizin artarak sempatiklesmesi dilegiyle.. (Kişi bu satırları yazarken yavrusunun ara ara yasadıgı sinir krizlerini unutmustu. Olsun tatil güzel seydi)


Notlar:
- Amara Island Bodrum adli otele gittik. Her ne kadar Nisan tatil boyunca aclik grevi yapsa da yemekleri cok guzeldi. Otel girisine yakin olan sahil ve deniz cocuk icin muhtesemdi. Kendi kendine girdi cikti denize, kumda oynadi. Otel ici ulasim zordu. Cok yurumek yokus inip cikmak gerekiyordu. Servis gelistirilebilirdi.
- Katre Otel Alacati adli otele de gittik. Otele, kahvaltisina
bayildim. Huzur doldum resmen orada. Tek kotu tarafi porttaki eglence mekanlarindan gece gelen sesti.
- Nisan icin Decathlon'dan 27.90TL'ye aldigim deniz ayakkabisindan cok memnun kaldim. Hic kum girmedigi icin rahat rahat kullandi Nisan. Slipstop da deniz ve havuz icinde cok iyiydi.
- Vichy gunes kremi kullandik Nisan icin. (Vichy Ideal Soleil Super Foam) Kullanimi kopuk oldugu icin cok kolaydi. Kokusu ve rengi sempatik oldugu icin Nisan da sevdi rahat rahat surdurdu.
- Imaginarium Aqua Color adında bir oyuncak almıstık. Seyahatte tatilde oyalayıcı oluyor, oneririm.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder