Nisan 2 Yaşında Valla

İnsan gerçekten inanamıyor iki yılın nasıl bu kadar çabuk geçtiğine. (Çabuk mu Özlemcim emin misin?) Acısıyla tatlısıyla çabuk geçti diyelim.. :)
Aslında ilk doğumgünü partisinden sonra 18 yaşına kadar browninin üzerine mum koyar üfletirim diyordum ama olmadı be. Yapamadım. Düşündüm taşındım ne konsept bulsam diye. Henüz sevdiği bir çizgi karakter yokken canım ne istiyorsa onu yapayım dedim. Ve bence dünyanın en süper kızı olan minik kızımı supergirl yaptım. E tabi minik bir oynamayla pembe mavi yaptım konsepti.


Evet doğum günü partisi yapacaktım ama geçen yılki gibi abartmayacaktım. Bu kesindi. Çok şükür öyle oldu. Neler mi yaptım?

Tabii ki öncelikle sempatik bir davetiye hazırladım. Bu davetiyeyi arkadaşlarımıza ailemize mesaj veya mail attık. Parti süslemelerine gelince, girişe bir hoşgeldiniz panosu hazırladım. 23Nisan'da Ankara'da kar yağdığı için aşırı rüzgardan pano dışarıda duramadı, içeriye aldık. Yine de sempatik etkisi sürdü.

Masalara amerikan servis hazirladim ki bence ortamin havasini acayip degistiriyor. Pecete halkasi yaptim. Bu yil sade takildim baska bir sey koymadim masalara. Duvarlara konsepte uygun konusma balonlari ve supergirller astim. 

Bir tane hediye masasi yaptim. Nisan'a hediye getiren dusunceli sempatik kibar insanlar hediyelerini bu masaya koydular ve hazirladigim kartlara isimlerini yazip etiketlediler. Parti sirasinda hediye acma kargasasindan kurtuluyoruz boylece, gecen yil da yapmistim. Oneririm kesinlikle. Bu masaya hazirladigim ani panolarini ve el pankartlarini da koydum.

Bir masa daha hazirladim. Bu masanin arkasi icin bir afis hazirladim. Fotograflarda super cikti bence. Masanin uzerine binalar hazirladim ayakli duracak sekilde. Pastayi burada kestik ve fotograflar burada cekildi. Misafirlere verecegimiz hediyelerimizi de buraya koydum. Nisan'in fotograflarindan olusan N magneti yaptim. Konsepte uygun lokum kutusu ve Nisan'in fotografiyla hazirladigim kitap ayraci yaptim. Bir de "Her cocuk superdir" mantigiyla partiye gelen misafir cocuklarin isimlerinin bas harfleriyle superman/supergirl logosu hazirlayip magnet yaptim. 

Aslinda cok sempatik bir "face in hole" panosu/afisi hazirlamistim ama gunesi hesap etmeyerek konumlandirdigimiz icin cok etkili kullanamadik :)

Dogumgunu partimizi Bakermill Yasamkent 'te yaptik. Cok cok memnun kaldik. Pastamizi sevgili Duygu Hanim yapti (Evimin Pastalari). Ben şekere veda ettigim icin kucuk bir parca aldim. Herkes cok begendi ve tam tarif ettigim gibiydi. 

Veee en onemlisi, Nisan'in kostumunu anneannesi dikti. Kendi annem diye soylemiyorum acayip guzel seyler yapiyor. 

Sanirim konsepti benim secebildigim son partiydi. Bakalim gelecek yil minik ergenim ne olmak isteyecek.. Bizi izlemeye devam edin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder