Nisan'in Dis Bugdayi Partisi

'İlk disini ilk kim gorurse bastan asagi giydirir' adetini gerceklestiremedik cunku bu kisi ben oldum. Hatta Orkun disi sadece benim gorebildigimi soyledi bir sure. Cok sukur ayni anda iki tane cikti ve bir kac gun icinde kendilerini gosterdiler de herkes bana inandi.
E dis cikmisti peki ben bir organizasyon yapmayacak miydin? E tabii ki yapacaktim.. :)






Yeni tasinmanin verdigi heyecanla (gazla daha dogrusu) evde yapmaya karar verdim dis bugdayi partisini. Dogumda gökkuşağı renklerini kullandık, e hadi bir degisiklik olsun diye pembe hatta bebek pembesini kullandık tema olarak.

Ben yiyecek icecek isine hic karısmadım anneler sagolsun. Bir de karıssaydım ne yapacaktım bilemiyorum o ayrı tabii :) Gorevim süslemeydi. E yaptım ben de bir seyler canım.. :)



Diş objeli lavanta keseleri, Nisan'ın fotografının oldugu minik metal cerceveler ve sevgili Ebru'nun hazırladıgı çok sempatik minik kavanozlar ve sevgili Elif'in hazırladığı çok aşırı güzel ve lezzetli bezeleri, cupcakeleri ve kurabiyeleri hediye ettik misafirlerimize.
 

Biliyorsunuz diş buğdayı partilerinin en önemli özelliği bebeğin gelecekteki mesleğini seçtiği sempatik aktivite. Bebegin önüne bir takım meslekleri temsil eden objeler konuyor ve inanışa göre bebeğin elini uzatıp seçtiği obje gelecekteki mesleğini belirliyor. Ben olayı birazcık modernleştirip, birazcık kolaylaştırıp bir hayli sempatikleştirdim. Ve nisan doktor olmayı seçti :)


Hazırlık aşamasında yardım eden ve o gün bizimle olan çok sevgili insanlara çok çok teşekkür ederiiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder