Dokun - Hisset Kitabı

Uzun zamandır yapmak istiyordum aslında. Hem Nisan bulduğu her şeyi ağzına götürmekten birazcık olsun vazgeçmişti hem de itiraf etmek gerekirse bugün canım pek çalışmak istemiyordu. Ben de kendimi dokun-hisset kitabına verdim. İnsanın işten kaçıp yine işiyle ilgili bir şey yapması da biraz komik tabi ama konumuzla onun alakası yok :)
Birazcık araştırma yaptım ve önemli olanın bu yaştaki çocuğa mümkün olduğunca farklı dokuları tanıtmak olduğunu anladım. Ben de evde ne bulduysam kullandım. Bir sürü şekilde geliştirilebilir tabii bu kitap. Önerilere açığım :)
Gelelim yapılışına. Daha doğrusu sayfada kullandığım malzemelere.
Sırasıyla şönil (pipe cleaner), tüy şerit, keten kumaş, kurdele, tüy, halı kaydırmaz, halat, cırt cırt, tül fiyonk, şeffaf poşet içinde incik boncuk. Hepsini sıcak silikonla keçeye yapıştırdım güzelce. Sonra da köşeden diktim. Sonra köşeden veya ortadan minik bir delik açıp kurdeleyle bağlamanın daha güzel olabileceğini düşündüm. Artık bir sonrakine :)
Eğer "ay ben uğraşamam" derseniz de aşağıdan satın alabilirsiniz.
http://www.karpuztasarim.net/Dokun-Hisset-Kitabi,PR-115.html




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder