Nisan'la Tatil Keyfi

Henüz hamileyken bu yaz için tatil planı yaptığımızda herkes hayretle bakıyordu bize. Ben hiç anlayamıyordum bu kadar şaşkınlık yaratan şeyin ne olduğunu. Nisan üç ve dört aylıkken iki tatil yaptık ve hala anlamıyorum neden bebekle tatil yapılamadığını.

Evet tabii ki önceki yıllarda yaptığım tatillerle alakası yok. Yanıma aldığım kitapların kullanılmadığı, güneşin altında uyuyakalıp abuk subuk yanmadığım, sabah uyuyakalıp günü kaçırdım diye uyuz olmadığım, sarhoş olmadığım, zenci kıvamına gelmediğim bir tatildi. Ama ne yapabiliriz? Bu çocuk doğdu. Artık beraber bir hayat yaşıyoruz. Ergenliğe girip "Anne ben Mervelerle tatile gidiceaam" diyene kadar tüm tatilleri beraber yapacağız. O zaman Nisan'la denize girmenin, onunla deniz kenarında el ele yanak yanağa uyumanın, sabah yürüyüşlerinin keyfini çıkarmaktan başka yapacak bir sey yoktu. Biz de çıkarabileceğimiz her andan bol miktarda keyif çıkardık, misler gibi yaptık tatilimizi.
Tabii bunda Nisan'ın suyu ve denizi çok sevmesinin de etkisi oldu. Çoook şükür hiç ağlamadı denizde. Hatta anne-teyze-nisan muhteşem üçlüsü olarak yaptığımız ikinci tatilde deniz baya dalgalıydı. Onda bile çok keyif aldı.
Ozetle; bebeğimle tatil hiç de korkulacak bir şey değilmiş ablalarım.
  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder