Sorunlar ve Cozumleri

Hastaneden eve geldigimiz ilk gun Nisan'i bir turlu uyandiramadik. Korkudan ne yapacagimizi sasirip hastaneye geri gittik. Megersem kiyamiyormusuz cimciklemeye :) Muhtemelen sarilik oldugu icin uykusu agir oluyormus. 'Ay uyandiramiyoruz bir turlu' diye hava attigimiz cocugu bir sure sonra uyutamamaya basladik. Sut icerken uyuyakaliyordu. Yataga koydugum an uyaniyordu. Gunlerce ve gecelerce gogsumde uyudu. Bu sirada gaz sorunu cikti ortaya. Bir turlu beceremiyordum gazini cikartmayi. Bir suru farkli yontem denedim olmadi. Sabsimplexi duzenli kullandik, ben hoplama yontemini kesfettim o sorun da bitti.
Sonra kaka yapmamaya basladi.Bir hafta bekleyip, yapmadiginda fitil veriyordum. Oyle veya boyle cozduk derken o arada baktik ki kilo alimi yavaslamis. Mama takviyesi yapalim dedik. Biberondan nefret etti minik canavar. Resmen her mama seansini kan ter icinde bitiriyordum. Basi yuksekte olacak sekilde yataga yatirip oyle vermeye basladim biberonu, biraz daha sempatik yaklasti olaya. Onu hallettik bu sefer uyku duzeni sorunu basladi. Memede uyutmamak icin gunler geceler harcadim. Yataga koyup uyumasini bekledim. Bir sure basardik sandim. Sonra aglamaya baslayinca kucagimda salladim. Sonra kucakta sallamak yetmedi. Bir gun isyan ederek ayakta sallamaya basladim. Artik uykular daha kolay oluyordu ama gunduzleri en fazla yarim saate dusmustu. Tabi bu arada bir de ek gida girdi hayatimiza. Bir suratima puskurtmedigi kaldi elma suyunu. Sagolsun Pele cok yardimci oldu Nisan'in dikkatini cekerek. Bugun elmasini da corbasini da yogurdunu da diger gunlere gore daha sorunsuz yediginde rahatlamistim ki bir baktim oksurmeye basladi. Anladim ki bu boyle devam edecek. Ve dedim ki umarim Nisan'la ilgili sorunlarimizin hepsi boyle cozulebilir olur. Artik biliyorum ki o an bana ne kadar dunyanin en buyuk derdi gibi de gelse bir gun gelecek "aa bir de soyle bir sey vardi bir zamanlar" diyecegim.
Ozetle; Nisan'i her seyden cok seviyorum. O sorun cikarsin ben cozerim.


1 yorum:

  1. Herşey çok tanıdık, başkalarınıda yaşadığını ve hatta aynı cümleyi kurduğunu duymak çok güzel. Galiba annelerin ortak bir lisanı var:) Bu cümlenin aynısını kurdum:Artik biliyorum ki o an bana ne kadar dunyanin en buyuk derdi gibi de gelse bir gun gelecek "aa bir de soyle bir sey vardi bir zamanlar" diyecegim.

    YanıtlaSil