İsyan.mp3

Daha once Zara'ya girip 'Bu tshirtleri nerden aliyorsunuz? Uzerindeki baskiyi nasil yapiyorsunuz?' diye soran oldu mu? Evet belki bir Zara degilim ama sizce de biraz garip degil mi iscilikle ilgili sorular?
Ben bu isi yapmaya kendi dugun hediyeliklerimi yaptiktan sonra karar verdim. Cok keyif aliyorum, neden bu isten para kazanmayayim dedim ve keceden hediyelikler yapmaya basladim.






Kendimi bildim bileli internetten arastirma yaparim. Kece objeler arastirirken yurtdisinda tshirtlere kece baskilar yapildigini gordum. Cok hosuma gitti ve ben de yapmaya basladim. Turkiye'de bu isi ilk yapan benim diyemem cunku kanitlayamam. Belki ben gormemisimdir birileri yapmistir. Ama ilklerden olduguma eminim. 

Bu gunlerde yuzlerce benzer/taklit urun gorunce degisik bir mutluluk da hissetmiyor degilim. Gurur duyuyorum kendimle acikcasi. Belki inanilmaz paralar kazanmiyorum ama satis yapmaya basladigim ilk ay 36TL kazanmisken Karpuz Tasarimin geldigi nokta beni cok mutlu ediyor. (Tum bu surecte benim kadar ugrasan kocama ve her zaman bana yardim eden kardesime tesekkuru borc bilirim.) 
İsteyen herkes tshirtlerin uzerine keceden yazilar yazabilir. Ben bunu engelleyemem, engellemek de istemem. Ama kullandigim yazitipinden tutun tshirtleri nereden aldigima kadar gelen sorulara inanamiyorum. Sifir arastirmayla, sifir katkiyla bir seyler basarmak istemek normal mi? Aa bir de bundan daha kotusu koydugum fotograflari calip kendi yapmis gibi gosterenler var ki, soylenecek hic bir sey yok. 
Uzun lafin kisasi; herkese bol sans ve hayirli kazanclar dilerim. Bir de biraz saygi isterim ki bir daha boyle isyan edip kimsenin kafasini sisirmeyeyim. :)

1 yorum:

  1. Cok haklisinnn bayannnn:))))
    Mesela bize neden meslegini biraktigini,kayinvalide gelin iliskinizi,esine nasil asik olup evlendiginizi anlatsana:)
    Cok heyecan verici seni dinlemek:)

    YanıtlaSil