Bugün Ne Yemek Yaptım?

Madem aşırı yoğunuz ve madem hayatımızda her şey eskisi gibi devam etsin istiyoruz, neden yaptığım ultra pratik yemekleri paylaşmayayım dedim. Bu cümleyi yazarken birazdan anlatacağım yemek dışında bildiğim başka ultra pratik bir yemek olmadığını farketsem de olsun, belki zamanla olur, umudumuzu yitirmeyelim.

Yemeğimize gelince, ihtiyaçlarımız şunlar: Göğüs tavuk, garnitür(patates, bezelye, havuçtan oluşan konserve vs), birazcık kaşar, birazcık tereyağı, tuz, kürdan
Tavukları biraz incelmeleri için ortadan ikiye bölüyoruz. Böldüğümüz parçanın ortasına uygun miktarda garnitür ve rendelenmiş kaşar ekliyoruz. Sonra sarma gibi sarıp kürdanla tutturuyoruz. Sardığımız parçanın üzerine azcık tereyağı koyuyoruz. Fırına atıyoruz. Sanırım 40dakikada pişiyor. Sonra afiyetle yiyoruz. Ve de bana sempatik bir dua ediyoruz. (İsterseniz pişirmeden üzerine salçalı su dökebilirsiniz)

Not: Eğer sizin bildiğiniz başka ultra pratik yemekler varsa bana mail atın, ben de denedikten sonra paylaşayım olur mu? Valla büyük sevap :)
Not2: Çocuğum olacağına inanırdım da yemek tarifi vereceğime asla inanmazdım.
Not3: Keşke yemeden önce akıl etseydim de fotoğrafını çekseydim. İnternetten alıntı bir fotoğraf koydum, beni affedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder