Benim Bünyem Gazla Çalışır


Çocuk bakımında 'üşenmek' fiili en sinsi düşman. Eğer o sırada soruna anlık çözüm buluyorsan o sorunu daha bir çok kez yaşayacaksın demektir. Dört aylık uzuuuuun tecrübem bana bunu öğretti.
Uyku eğitiminde sagolsun Tracy ablamız bir takım teknikler geliştirmiş ama ben şu ana kadar bu teknikleri uygulamada pek istikrarlı olamadım. Baktım yatağa bıraktığımda çok ağlıyor, 'aman şimdi çok ses olmasın' diye aldım hemen kucağa. Baktım geri koyunca yine ağlıyor, bu iş uzun surecek 'ay hemen uyusun da işimi gucumu yapayım' dedim ve başladım kucağımda sallamaya. Bir iki derken bizim Cingöz Recai yatağa koymayı bırak, yatay pozisyon alınca çığlığı basmaya başladı. 




Artık bir yerlerden bu işi toparlamam gerekiyordu ama ben her seferinde çok üşeniyordum. Tracynin teknikleri teoride iyiydi de pratikte beni bir şeylerin 'yeminimi bozmamam' için tetiklemesi gerekiyordu.
Ben de şöyle bir oyuna başladım. Eğer üst üste üç kere yatağına koyup uyutmayı başarabilirsem, 50lik bira benim olacak! Haydi bakalım, henüz 1deyim. :)

9 yorum:

  1. arayı açmayalım,her gün günde bir kaç kez nisandansonrablogspot.net i tıklayıp hala yeni bi yazının olmamasıyla bizi karşı karşıya bırakmayın lütfen:)) öpüyoruzzz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman tanrim ne kadar guzel bir yorum boyle! İste simdi gaza geldim :) Cok tesekkurler, gorusmek uzere.. :)

      Sil
  2. Özlemciğim, blogunu takip ediyorum bir süredir ama ancak yorum yazabildim kusura bakma. Blogun müthiş olmuş, hayırlı olsun tatlım. Aynı senin gibi kanlı canlı:) Nisan'a bırakabileceğin eşsiz bir miras, ne mutlu... Bir sürü niteliğe ve beceriye sahip bir annesi var gazlı cücenin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günescim,çok çoook teşekkür ederim. Senden bu yorumu aldıysam oh ne mutlu bana :) Opuyorum cok!

      Sil
  3. selammm ... sizinle uafak bir çalışma yaptıktan sonra sizin sıkı takipçiniz Nisanında hayranı oldum...Blog mükemmel olmuş bayılıyorum siz ve sizin gibi içinden geçenleri yazabilen insanlara...Kızlarımızın (defne) arasında 1 ay var o yüzden tecrübelere dair daha çok yazı istiyorum. Bu arada instagramda gördüm halınızada bayıldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için Fulya Hanım. Çok mutlu oldum. Ben de daha çoook yazmak istiyorum. Hepimiz Nisan'ın daha uslu bir bebek olması için dua edelim :)

      Sil
  4. Merhaba Özlem Hanım sizi instagramdan takip ediyordum artık bloğunuzada bakmadan edemiyorum.Benimde 9,5 aylık bir prensesim var.Bizimki hep ayakta uyuyordu ayaktan bırakınca ağlıyordu o uyanana kadar mahkumdum :( 5 aylıken tracy hogg yöntemini uygulayıp meyvesini aldım.1 saat boyunca uğraştım ağladı tabi ama sonuç güzeldi ama ben işe başlayana kadar :( 6 aylıkken işe başlayınca anneanne babanne anne üçgeninde tekrar ayaklardayız ama eskisi gibi değil artık yatağında uyuyo :) Nisan'a öpücükler :*
    _Elif Karadağ_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok geç kalmadan, daha büyük bir sabırla deneyip başarıya ulaşmak istiyorum! Nisan'a her zaman ben bakacağım için bölücü faktörler de devre dışı çok şükür :)

      Sil
    2. Güzel yorumlarınıza teşekkür etmeyi unutmuşum, çook teşekkürler :)

      Sil