Nisan'la Yolculuk Keyfi

Nisan'la yolculuk, Nisan'ın ruh haline göre son derece keyifli veya son derece çileli geçebiliyor. Çileli versiyonundan pek hoşlanmadığım için bir takım önlemler alıyorum. İşte bu yazımızın konusu bu önlemler.
En son yaptığımız uçak yolculuğunda Nisan için hazırladığım "oyalama çantası"nın içeriğini sunuyorum size, ekleyeceğim çok mühim yorumlarla. Evet içeriği biraz abartmışım, çoğuna yolculuk sırasında ihtiyaç duymadık. Ama ihtiyaç duyabilirdik de değil mi? :)


 1- İlk İngilizce Kelimelerim - Pearson : Bence her çocuk bu kitaba sahip olmalı. Yolculukta evde orda burda son derece faydalı ve oyalayıcı. Gerçek obje fotograflarından oluşan belli temalarda sayfaları var. Örneğin "turuncu çiçek nerde" diyorum Nisan buluyor. Veya o bana soruyor, ben buluyorum.
2- Imaginarium Aqua Color : Sol tarafta tablet seklindeki oyuncak. Su doldurulabilen kalemiyle çizilebilen bir defter gibi düşünün. Ama çizgiler kurudukça siliniyor. Temiz, kullanışlı, öğretici, oyalayıcı.
3- Galt Water Magic de aynı mantıkta. Bunda var olan desenlerin üzerinden su dolu kalemle geçtiğinde desenler renkleniyor.
4- Ahşap İp Geçirme - Melissa & Doug : Ahşap hayvanların kenarlarındaki deliklerden ip geçiriyor.
5- Imaginarium Magformers : Sag tarafta gorulen renkli kare ve ücgenler. Hem hayal gucunu calıstırıcı hem oyalayıcı.
6- Eğlen Öğren Kitapçığı : İçinde sorular var, keyifli baya.
7- Yapıştırma Kitabı
8- En sevdikleri ve hiç görmediği yeni kitaplar
9- Minik Bebekler
10- Pinterestten bulduğum yazdırılabilir aktiviteler. Her bir kartta kaç obje olduğunu bulmaca, hayvanların yaşadıkları yerleri bulmaca, aynısını farklısını bulmaca vs.. Bu kartları lamine ediyorum daha uzun ömürlü oluyorlar.

Yanıma aldığım tüm malzemeleri ayrı ayrı poşetliyorum. Böylece kolay erişilebiliyorlar, dağılmıyorlar, kaybolmuyorlar.

Şehir içi gezintilerimizde de benzer içerikli küçük çantalar hazırlıyorum. Her seferinde içeriği değiştirmeye çalışıyorum. Ve de bu gezme/seyahat çantalarının içindekileri mümkün olduğunca evde ortaya çıkarmıyorum ki sıkılmasın ve dışarıda gördüğünde değişik gelsin.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder