Unutmak İstemediklerim Vol1

Ben detayları çok severim. Minik burunlu kızımla ilgili detayları aşırı seviyorum haliyle. Yıllar geçse de asla unutmak istemediğim minik şeyler var Nisan'la ilgili. Belki bir kısmını unuttum bile. Unutulmamışları kurtarmak lazim. Haydi Ozlem, liste zamani..
Mesela miniğimin tombik dizlerini unutmak istemiyorum. Sanki diz kapaklarına yumurta kaçmış o görüntü hafızamdan hiç silinmesin.

Baska baska neleri?

Uykusu geldiğinde elini hemen başının arkasına atıp sacıyla oynamasını
Boynundan ve koltuk altından opunce kahkaha atmasını
Duz bir yuzeyde sırtustu durmayıp hemen donmesini sonra geri donemeyip cıglık atmasını

Bir sey istediğinde kollarını ve bacaklarını son surat sallamasını
Uyandıgında odasına gittiğimde beni gorur gormez gulmeye baslamasını
Sürekli şaşkın oluşunu dışarda gezerken agzının hic kapanmayısını
Kiyafetlerini degistirmekten nefret edisini
Bana da oyuncak muamelesi yapip yuzumu agzina sokmaya calismasini
Hapsiriktan ve oksurukten cok korkup deli gibi aglayisini, gozundeki yaslari hiiiic unutmak istemiyorum.

1 yorum:

  1. :) Çok güldüm bu bebişlerin tepkiler hep aynı galiba.Yazmak lazım unutmamak için gerçekten.:ok çabuk büyüyecekler bizim elimizde resimler videolar ve bu anılar kalacak

    YanıtlaSil