Merhaba Dünya

En çok da "çocuktan sonra yeniden doğdum" diyenleri yadırgadım yıllarca. İkinci sırada ise çocuğunun ismiyle blog açanlar vardı yadırganacaklar listemde. Üçüncü sırada da "bebeğim uyuduğunda onu özlüyorum" diyenler. Hep çok şaşırdım ve hep çok yapmacık buldum bunları. Ve şu an şahane bir "büyük lokma ye büyük konuşma" durumuyla karşınızdayım sayın seyirciler.


Dünyanın en güzel gülüşüne sahip kızım doğduğunda bir defter aldık sevgili kocamla. Nisan'a içimizden gelenleri yazalım dedik. Hem hissettiklerimiz hem de yaşadıklarımız kayıt altında olsun istedik. Ama maalesef çok başarılı olamadık bu konuda, bir kaç sayfası ancak doldu defterimizin. Ben de dedim ki bir blog açayım da hem Nisan'a güzel bir anı bırakayım hem de içimi dökeyim. E tabii yazmışken sadece Nisan'dan değil de tüm hayatımdan bahsetmek amacım. Bakalım bizi hangi maceralar bekliyor..
Uzun lafın kısası, merhaba dünya ben geldim!

3 yorum: